V rámci marketingových aktivit České republiky bude Plzeň jedním z hlavních komunikačních témat
Foto: E. Kriegerová
Plzeň jako Evropské hlavní město kultury se v tomto roce stane jedním z hlavních komunikačních témat v rámci marketingových aktivit České republiky. Tento fakt deklaruje smlouva o spolupráci, která byla podepsána v neděli 18. ledna mezi zástupci vládní agentury CzechTourism a městské příspěvkové organizace Plzeň – TURISMUS.
„Projekt Plzeň – Evropské hlavní město kultury 2015 nabízí jedinečnou možnost, jak zviditelnit nejen Plzeňsko, ale i celou Českou republiku a posílit její image atraktivní turistické destinace s výraznou kulturou. Je pro nás velkou příležitostí, že prestižní titul Evropské hlavní město kultury získala právě západočeská metropole. Naší snahou bude pomocí cílené propagace na zahraničních trzích přesvědčit turisty z celého světa o unikátnosti tohoto regionu,“ uvádí Monika Palatková, generální ředitelka agentury CzechTourism.
CzechTourism podpoří Plzeň nejen svými marketingovými aktivitami, ale také po odborné stránce. Prostřednictvím Institutu turismu se zapojí do evaluace projektu Plzeň - Evropské hlavní město kultury tím, že poskytne supervizi a finanční podporu vybraným průzkumům návštěvnosti stěžejních akcí roku 2015 a bude se podílet na monitoringu celkové návštěvnosti města.